AnasayfaSSSAramaKayıt OlÜye ListesiKullanıcı GruplarıGiriş yap

Paylaş | 
 

 yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5
YazarMesaj
mikey_luver
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1681
Yaş : 22
Nerden ? : Mersin in Bozyazı adlı küçük ama pek bi şirin ilçesi =D google layın bulursunuz =P
Meslek : Öğrencii
Hayranı Olduğu Grup Üyesi : mikeyyy!
Kayıt tarihi : 17/09/07

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   Salı Ağus. 11, 2009 3:05 am

ahah xD idare edin artık Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Helena Way
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 22
Nerden ? : Her yerden olabilir.
Meslek : Sefil Öğrenci
Hayranı Olduğu Grup Üyesi : Hepsi kabulümdür.
Kayıt tarihi : 27/01/10

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   C.tesi Mart 27, 2010 7:20 am

bende anlatcam Very Happy
bizim okulda lise 4lerde bradley jamese benzeten bi çocuk var her çıktığında ona bakıp duruyoruz nese biz bunu kesiyoruz 2 ay falan oldu hala bakıyoruz resmilerini fln çektik bu arada sınıfta hayran sayısı artıyo 2 lkişiyken en son 8 olduk Very Happy derin sınıf arkadaşından numarası almış nese öğle arasında arıcaktık gelmesi bekledik okula girdi bn aradım açtı alo dedi rihannanın te amo şarkısını dinletmeye başladım 1,5 dakka dinlettik arakadan mal cem bizim 9b diye bağırınca kapattıkk öff rezildi ya çocuk duyduysa yandık
bide sınıftan dışarı çıktığında çocuğa bağrıyoduk sonra saklanıyoduk öğnç malı abazlar diye bağırıyodu klip izliyorum bağırıyo prno mu izliyosunuz diye Very Happy adın çıkacağına canın çıksın lafı burdan gelme
bide matematikten 30 aldım o rezillikti puan nedeniyle telefonum ve bilgisayar yasaklandı Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
vsneagaa
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 64
Yaş : 24
Nerden ? : okuldan
Meslek : öğrenci
Hayranı Olduğu Grup Üyesi : üye fln takamam şimdi mcr Türkiye'ye gelsin
Kayıt tarihi : 16/02/10

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   C.tesi Mart 27, 2010 12:55 pm

uzumaki narutoyu çoğunz bilir ben mcr kadr fanıyım aşığım sabaın körü 12 bölüm izlemiş mangayı tekrar tekrar okumuştum narutonun müzikleri dinleyip sarhoş gibi narutoooo die bağırıp duruom ''ablamla kızılaya gtcez otobüse bindik ben kafayı yemiş nerdeyse naruto die ağlıcam (yanımda olamıo çünkü çizim o yüzden) çok kötü durumdayım arkalara doru ilerliyoruz en arkada aynı narutoya benzeyen mavi gözlü sarışın bi çocuk vardı ben nası oldu bilmiorum naruto die bağırmış tam bi harekette buluncakken hayal dünyamdan çıkmış çivi gibi yerimde çakılı kalmıştım ablamda kıpkırmızı domatesi koltuğa oturtmuştu...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
wayparade
Yrd. Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1109
Yaş : 24
Nerden ? : işimdeyim gücümdeyim...
Kayıt tarihi : 20/04/09

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   Çarş. Mart 31, 2010 11:16 am

aha abi hepimiz reziliz...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
wayparade
Yrd. Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1109
Yaş : 24
Nerden ? : işimdeyim gücümdeyim...
Kayıt tarihi : 20/04/09

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   Çarş. Mart 31, 2010 11:26 am

du hadi bi tane daha anlatıyım...
batı yakası ART-X barda sahneye çıkıcaktı biz de alperenle haftasonu çaldığımız kafeden çıkıp grubun soundcheckine gittik. neyse girdik içeri, grubun basçısı altuğla konuştuk biraz. altuğ bize dedi ki "gençler bi 10 dakka oturun biz şu şarkının provasını bitirelim gelicez yanınıza". eyvallah dedik oturduk...allaaaah 10 dakka dedi ama yarım saat olduu 1 saat olduuu 1 buçuk saat olduuu 2 saat olduuu biz hala beklioruz...adamlar hala mikrofon ayarı falan yapıolar gürültü var ortamda. ben de nası olsa duyulmaz diye alperen'e "abi ergün saçının arkasındaki kuyruğu kesmiş heralde" diye bağırdım. lanet olsun tam o sırada herkes sustu ergüncüğüm de beni duydu heralde sonra güldük müldük ama hay lanet ya nepçim de sustu herkes...rezillikti...aynı gün fotoğraf çekilioduk grubun bateristi ergünle ben manyakça pozlar verdik geriye kalan herkes gayet medeni pozlar vermiş bi de öyle bi gol attılar bize ehe neyse...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Helena Way
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 22
Nerden ? : Her yerden olabilir.
Meslek : Sefil Öğrenci
Hayranı Olduğu Grup Üyesi : Hepsi kabulümdür.
Kayıt tarihi : 27/01/10

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   Paz Nis. 04, 2010 4:20 am

anneme grup t-shirtü istediğimi söyledim hangi grup dedi bende my chemical romance dedim anladı ertesi gün kemeraltına gitmişler orda t-shirtleri satan bi yer bulmuşlar beni aramışlar 3kez ve ben duymamaşım biri sesini değiştirmiş telefonun sonra baktığımda gördüm aradım babam bişey demedi çay suyu koy eve geldiler kardeşim "salak açsaydın telefonu annemler istediğin t-shirtü alcaklardı "dedi anneme sordum evet dediler ben bas bas bağıyorum bi yandanda ağlıyorum anneannemde parasını verdi git al sonra dedi ama benim içime yumruk oturdu boğazım düğümleniyor içime öküz oturdu kalkmıyo sabaha kadar uyuyamadım derin diyo beraber gideriz bende bradley tshirtü bastırırım annemlere diyorum cuma giderim die anaa cuma günü gerardın doğum günü yeni aklıma geldi neyse artık cuma gitcem alcam yernide bilmiyorum ama şu an pişmanlıktan ölücem resmen işte bir salaklık sakın böyle olmayın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
wayparade
Yrd. Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1109
Yaş : 24
Nerden ? : işimdeyim gücümdeyim...
Kayıt tarihi : 20/04/09

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   Paz Nis. 04, 2010 10:32 am

aha yavruuum... öldün dimi sabırsızlıktan...bende de oluo...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Helena Way
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 22
Nerden ? : Her yerden olabilir.
Meslek : Sefil Öğrenci
Hayranı Olduğu Grup Üyesi : Hepsi kabulümdür.
Kayıt tarihi : 27/01/10

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   Paz Nis. 04, 2010 10:33 am

annem haftaiçi karşıyakaya bakarız dedi karşıyakada var mıdır
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
wayparade
Yrd. Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1109
Yaş : 24
Nerden ? : işimdeyim gücümdeyim...
Kayıt tarihi : 20/04/09

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   Paz Nis. 04, 2010 10:34 am

bilmem
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DanDiq CeSeD xD
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 926
Yaş : 106
Nerden ? : Nerden?
Hayranı Olduğu Grup Üyesi : Hepsi !
Kayıt tarihi : 21/09/08

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   Çarş. Nis. 07, 2010 5:03 am

Helena Way demiş ki:
annem haftaiçi karşıyakaya bakarız dedi karşıyakada var mıdır
Karşıyakada hiç görmedim,Alsancak'ta MCR t-shirtü aldığım bikaç alternatif mağaza da kapanmış... Ama kemeraltındakileri görmüştüm..
Güzellerdi 2 dükkandada gördüm,fena sayılmaz..
Revenge,Parade t-shirtleri var bende genelde öyle bulursun
ama o kemeraltındaki t-shirt güzeldi hatırladığım kadarıyla..
Ben artık kendim bastırmayı tercih ediyorum
Çaput'ada artık gelmiyor zateen
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Helena Way
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 22
Nerden ? : Her yerden olabilir.
Meslek : Sefil Öğrenci
Hayranı Olduğu Grup Üyesi : Hepsi kabulümdür.
Kayıt tarihi : 27/01/10

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   Çarş. Nis. 07, 2010 5:40 am

daha almadılar karşıyakada yarım yamalak baktım yoktu tshirt basan bi yerde yok
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
designer
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 43
Yaş : 28
Nerden ? : eses
Meslek : öğrenci
Hayranı Olduğu Grup Üyesi : hepsi lan ne biçim soru bu :P
Kayıt tarihi : 29/01/10

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   Çarş. Nis. 07, 2010 10:20 am

bi kere netten almıştım bend t-shirt bedeni olmadı rezil bi durumdu abime daha ii olmuştu geride vermedim boşboş duruyo üzüldüm ama etiketini bile çıkarmadım hahah:D bundan sonra almam zaten kendim bascam:)umbrella academy basıcam önce ama:))
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Helena Way
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 22
Nerden ? : Her yerden olabilir.
Meslek : Sefil Öğrenci
Hayranı Olduğu Grup Üyesi : Hepsi kabulümdür.
Kayıt tarihi : 27/01/10

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   Perş. Nis. 08, 2010 8:09 am

babam 25inden sonra dio agrasif ergenlikte yapamıyorum fizik ve matematikk notu yüzünden beklicezz mecburen
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
mikey_luver
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1681
Yaş : 22
Nerden ? : Mersin in Bozyazı adlı küçük ama pek bi şirin ilçesi =D google layın bulursunuz =P
Meslek : Öğrencii
Hayranı Olduğu Grup Üyesi : mikeyyy!
Kayıt tarihi : 17/09/07

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   Çarş. Haz. 23, 2010 1:55 pm

matematikten 20 aldım lan. ama benim olay farklı. hocayla annem kavgalı. off anam of başıma gelenleri bi bilseniz *tilililililili* Jensen'ı özledim la. fotolara bakayım. çok dertliyim sözlük. ağlıycam.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Helena Way
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 22
Nerden ? : Her yerden olabilir.
Meslek : Sefil Öğrenci
Hayranı Olduğu Grup Üyesi : Hepsi kabulümdür.
Kayıt tarihi : 27/01/10

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   Perş. Haz. 24, 2010 9:56 am

bende fizikten 35 matematikten 30 olmıştım fizikten sonra 49 ason sınavda 70 aldım mattan 50 48 aldım quiz yapmıştı 81 almıştım geçmedi onu o yüzden matematik 2geldi off
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
wayparade
Yrd. Yönetici
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1109
Yaş : 24
Nerden ? : işimdeyim gücümdeyim...
Kayıt tarihi : 20/04/09

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   C.tesi Haz. 26, 2010 11:18 am

çok gittiğimiz bi stüdyo var oranın fiyatları yükselmiş dediler ben de dün gittim sordum "stüdyo kaç oldu hocu?" dedim gökhan abi de ne zamandır uğramıyorum diye bana küsmüş heralde "herkese 20 sana 25!!" dedi!!
ulan kıvırcık saçlı yakışıklılık abidesi basçı can da ordaydı rezil rüsva oldum gökhana da sövdüüüm kaderime de kızdııım...hay lanet ya!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DanDiq CeSeD xD
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 926
Yaş : 106
Nerden ? : Nerden?
Hayranı Olduğu Grup Üyesi : Hepsi !
Kayıt tarihi : 21/09/08

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   Paz Haz. 27, 2010 9:59 am

0fff herkesin içinde şortumun düşmesi,hentbolda
tam gol atmak amacıyla sıçrayarak pas atacağımda
ayağımın kayıp k*çımın üzerine düşmem,gecenin
bir yarısı anıra anıra şarkı söylerken koskoca duran
arabaya çarpıp yere yığılmam,annemin yavru kedisinin
görmeyip üstüne oturmam,falan filaaan bu tip şeyleri
geçtim geçen gün daha da beter birşey yaşadım
Hava çok sıcaktı evde yarı çıplak bi vaziyette dolaşıosun
anan bişiler al diye markete yolluo.. Gidiyorsun..
Yürüyorum rahat rahat-önünden geçtiğim binada
arkadaşım alican oturuo genelde sık sık karşılaşırız
bu yolda die ''yine karşılarız kesin diyorum''-durağın oraya geldim,kipanın oraya gidijem.. Karşıya geçtim aldım alıcaklarımı .. Dönüyorum tam
durağın ordan geçicem yine
durakta telefon kulübesinin oraya yaslanmış 2 dene
cigara içen çocuk var bana bakıyorlar,süzüyorlar beni
ve gülüşüyorlar hiç aldırmıyorum tam yanlarından normalde
yaptığım gibi hızla geçicekken.. Çocukların hala benimle
ilgili konuşmaları dikkatimi çekio ve yüzü dönük çocuğa
bakıyorum..Bi an çocuğu alicana benzetiorum..çocuk
bana bakıp güldüğünde bende elimde selam işareti yapıp
gidiyorum!! tam uzaklaşmak üzereyken çocuğun koca
kahkahasını duyup çocuğun suratını gözümün önüne getiriorm=
o çocuk alican değilmiş!!! Rezilim!! Koşa koşa eve gidiyorum Hatta alicanla alakaları yok..Sadece aynı boydalar ve esmerler :d
Bi an çocuk beni sürekli süzdüğü
için abaza olabileceğini değil sürekli aynı yolda rastladığım
sözde arkadaşım eksi flörtüm alican sanıp kendimce selam
veriyorum gülerek
-halbuki çocukların başka bişe anladığına eminim
Kendine bakan erkeklere pas veren kaşarlar gibin oldum mk -
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Helena Way
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 22
Nerden ? : Her yerden olabilir.
Meslek : Sefil Öğrenci
Hayranı Olduğu Grup Üyesi : Hepsi kabulümdür.
Kayıt tarihi : 27/01/10

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   Ptsi Haz. 28, 2010 4:21 am

vah yavrummm

Telefonumun kalemini düşürdüm bu aralar yaptığım en büyük salaklık kalemi sordum çakması 20 liraymış Very Happy ben düşürdüğüm için babamada sesim çıkmıyo kalemsiz takılıyorum xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DanDiq CeSeD xD
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 926
Yaş : 106
Nerden ? : Nerden?
Hayranı Olduğu Grup Üyesi : Hepsi !
Kayıt tarihi : 21/09/08

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   Ptsi Haz. 28, 2010 2:52 pm

Ne diyosuun daha geçen gün
karşıyakaya giderkene mini
şortumun cebinden blekberim kaymış..
iyiki en önde oturuodum :d
İndiğimde tel yok tabii ..
İhnurla koşa koşa durağa gittik..
Bostanlı otobüsüne bindik..
İndik son durakta babamı aradık şöforü
bulduk ettik aldım teli :dd
zaten otobüslerin istikameti değişmiş lanet olsun!!!
Önce 476 denen zıkkıma binip tınaza ordan 514'e
ordan inip bostanlıya,bostanlıdan tekrar ksk'ye
kskden vapura vapurdan buca arabasına nambırını hatırlamıorm
376nın durağını bulamadık zaten ordan şirinyerde inip
515'e ordanda tınazda inip 576ya mı ne binip
eve geldik!!! Yazık lan verdiğimiz yol parasına :/ :/
Çanta aldım kskden ama o verdiğim yol parasıyla
2 çanta daha alırıdm yemin ederim!
Bu telefona birşey olsaydı birdaha
tel göremezdim.
son samsungumu taşa düşürdüm ekran gitti
-2 kere mp3ün kulaklığını bozdum bu müddet içerisinde-
bundan önceki 7. kattan düştü !!!
Daha ne diyim? :d
Denize cebimde unutup telle daldım...
ve bugün 3. düzleştiricimi aldım :d


En son DanDiq CeSeD xD tarafından Salı Haz. 29, 2010 11:31 am tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Helena Way
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 22
Nerden ? : Her yerden olabilir.
Meslek : Sefil Öğrenci
Hayranı Olduğu Grup Üyesi : Hepsi kabulümdür.
Kayıt tarihi : 27/01/10

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   Salı Haz. 29, 2010 5:09 am

xD hahaha uçmuşsun sen
benim hiç düzleştiricim olmadı abla annem almıyor bana xD Very Happy zaten gerekmiyorda Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DanDiq CeSeD xD
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 926
Yaş : 106
Nerden ? : Nerden?
Hayranı Olduğu Grup Üyesi : Hepsi !
Kayıt tarihi : 21/09/08

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   Salı Haz. 29, 2010 11:38 am

Benim saçlarım dalgalı aslında çok güzel bu hali
ama mallık işte asdasd Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Helena Way
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 22
Nerden ? : Her yerden olabilir.
Meslek : Sefil Öğrenci
Hayranı Olduğu Grup Üyesi : Hepsi kabulümdür.
Kayıt tarihi : 27/01/10

MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   Çarş. Haz. 30, 2010 6:26 am

benmde kakülden dolayı hafif bir dışarı kıvrılma oldu onun dışında dümdüz Very Happy taramak yeterli Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
yaptığınız salaklıklar!!!!utandıınız anlar!!!!
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
5 sayfadaki 5 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Konu Dışı :: Serbest Bölge :: Mcrfans Geyik-
Buraya geçin: