AnasayfaSSSAramaKayıt OlÜye ListesiKullanıcı GruplarıGiriş yap

Paylaş | 
 

 lakaBınız:X

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2, 3, 4  Sonraki
YazarMesaj
mcrcrazy
Mcrfans User
avatar

Mesaj Sayısı : 295
Yaş : 25
Kayıt tarihi : 06/04/07

MesajKonu: lakaBınız:X   Paz Haz. 10, 2007 10:08 am

zuhahqha cahallar bana "satan" diyo
arkiler de "punkçı" diyoo (=
ya size ne diolaaar?????
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Gee Soul
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 6355
Yaş : 28
Nerden ? : barcelona
Kayıt tarihi : 10/05/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Paz Haz. 10, 2007 10:19 am

walla bana okulda eskiden libero diolardı (kahrolası öss hayatıma girmeden önce voleybol oynuodum da-hem de geleceğim Galatasaraydaydı...ühüüüü Sad ) arada mel de derlerdi uzatmamak içn Smile yabancı ark.larım leona diolar, dersanede kime cimbomlu desen beni tanır lol! ama son zamanlarda lakabım helena Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
pınarr
Mcrfans User
avatar

Mesaj Sayısı : 646
Kayıt tarihi : 14/04/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Paz Haz. 10, 2007 10:27 am

mcrcrazy demiş ki:
zuhahqha cahallar bana "satan" diyo
arkiler de "punkçı" diyoo (=
ya size ne diolaaar?????
aynen banada satan dıolar Very Happy ama hıc hosuma gtmıo Mad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
valeria
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1341
Yaş : 25
Kayıt tarihi : 10/03/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Paz Haz. 10, 2007 10:53 am

arada helena falan diolar bana baznede heloş Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
alonemo_mcr
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 72
Kayıt tarihi : 08/06/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Paz Haz. 10, 2007 11:11 am

bana ya emocaaaannn diolar ya dengesiz diolar yada mcrci yani "mecereciiii" diye sesleniolar genelde mcrci derler Rolling Eyes
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
eLLie
McrFans Moderatör
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1487
Yaş : 24
Nerden ? : izmir!
Kayıt tarihi : 24/04/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Paz Haz. 10, 2007 11:33 am

coğunlukla elfi dio yakın arklar,ingilizce hocaları ellie dio,dersanedeki ark.lar da sınıfın passimistii diolar(kötümser annamına gelio blmeen warsa bide yanlıs yazmıs olablrm),little death Rolling Eyes sarkı adı bi yazdım nicke little death demee basladılar..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.myspace.com/ellie_mcr
Ilgın
McrFans Moderatör
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 773
Yaş : 25
Kayıt tarihi : 14/02/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Paz Haz. 10, 2007 11:55 am

yabancı hocalar ilgin diyo Laughing
Ily, ılgınç , ılg*t vb...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://panicatthediscotr.blogspot.com/
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Paz Haz. 10, 2007 12:10 pm

gerardnki Razz başşak,başşak deme,vaşak,mcr,şakşak,gerard hastası,04 <forma num.>daha neler neler de yazamıyorum utanıyorum Embarassed
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
!! BaŞaK !!
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 328
Nerden ? : R.N.G'de ki 3. tuvaaalet....
Kayıt tarihi : 31/03/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Paz Haz. 10, 2007 12:20 pm

dersanedeki ark.larım ve fen hocası ''kemiklikıl'' diyorlar Evil or Very Mad bnde düzgün okuyun diorum ama beni dinlemiorlar..
okuldaki ark. ise ''mecereciler'' dior (bir kız daha war bnmle birlikte mcr dinleyen) Smile
annemde ''cırt'' dior gerard'ın okunuşuna bnzior die Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
_CnS_
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1252
Yaş : 24
Kayıt tarihi : 17/04/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Paz Haz. 10, 2007 12:21 pm

bna genellikle manyak weya casu derler Very Happy
dersanedekilerde küçük rockçı we yarı satanist diolardı Very Happy (hep siyah giydiim için....)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
FATOSSS
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1382
Nerden ? : ölülüğün körü . . .
Kayıt tarihi : 22/04/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Paz Haz. 10, 2007 12:57 pm

mcrcrazy demiş ki:
zuhahqha cahallar bana "satan" diyo
arkiler de "punkçı" diyoo (=
ya size ne diolaaar?????
bna satan dııılde satanist dyolr gıcık etmk ıcın Evil or Very Mad
ama bunn dısında BOTANİK Razz ya da kıwırck gbı lakaplarımda mewcut
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
silan_mcr
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1560
Yaş : 24
Nerden ? : mezar:D
Kayıt tarihi : 05/05/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Paz Haz. 10, 2007 1:58 pm

deli manyak, deli şilan, kronik manyak... Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://rocklife.megabb.com
mrs.way
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1660
Yaş : 27
Nerden ? : istanbul
Meslek : öğrenci
Kayıt tarihi : 03/06/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Paz Haz. 10, 2007 2:55 pm

ya ben bi renge bağlı kalmıorum siyahta giyorum cıvıl cıvıl da o yüsden pek satan falan demiolar ama dobi(johnny depp) geeci bide geyrard diyenler var(gerarda hitaben:evil: Evil or Very Mad Evil or Very Mad ölümü olcak birinin çok sıkıldım ona böle denmesine:evil: )) en çokkk chatlak derler...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sue_way
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 798
Yaş : 23
Nerden ? : gerard ın yanı
Kayıt tarihi : 15/03/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Paz Haz. 10, 2007 3:02 pm

emo dienler war bazıları da napıosun omo diolar Evil or Very Mad bi iki kişi bengi diodu ama onları susturmayı başardım hıı bi de bazıları punkçı dio
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
all my love GeRArd
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 749
Yaş : 24
Nerden ? : gerardla film izliozzz:D
Kayıt tarihi : 30/03/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Ptsi Haz. 11, 2007 12:45 am

emocuk nedir ya??
sınıfta deilde arkadaşlar çok sölüoo(dershane falan)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
___M_c_R___
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1742
Kayıt tarihi : 15/02/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Ptsi Haz. 11, 2007 5:50 am

bobbi diolar lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
nurdila
Mcrfans User
avatar

Mesaj Sayısı : 173
Yaş : 26
Kayıt tarihi : 20/04/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Ptsi Haz. 11, 2007 8:51 am

gerardcı,09(uğurlu numaram olduğunubirisi okula yaymış şu anda kullanıdıkları),mecereci fln diolar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
hawa
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1150
Yaş : 24
Nerden ? : ölebilicem herhangi bi yer
Kayıt tarihi : 14/04/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Ptsi Haz. 11, 2007 8:54 am

mcr manyağı I love you diolar
punkçi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
schwarzchenn
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 2783
Nerden ? : istanbul
Kayıt tarihi : 15/03/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Ptsi Haz. 11, 2007 11:00 am

gerard dan bahsettiklerim gee nin ki Rolling Eyes I love you
tanımayanlar , muhabbetim olmayanlar satanist kılıklı ,kedi kalmadı etrafta Evil or Very Mad (neden dış görünüşe bakarak bu yorumu yaparlar anlamıorum derdimde şimi biliorum,bilmedkleri konular hakkında bile hüküm wericek kadar zeki olduklarını hissedio bizm bezelye beyinlilerde ondan Evil or Very Mad )
okuldakiler,arkadaşlarım ufaklık ya da şirincik derler Razz nerdeyse 17 me gircem hala baya küçük gösteriorum Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.mcrfansturkey.tr.gg
ßiTTeR_qiRL*
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 331
Yaş : 26
Nerden ? : McR knserinden :P
Kayıt tarihi : 30/04/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Ptsi Haz. 11, 2007 4:16 pm

bna Jeren Yda Çikolata kız derler:D
çikolatada esmer olğmdan değil bs 4 kusenis
annm bnm yşmda oln diğer
Ufuk adkndaki kusenme eskidn Domates adam
Şuan Üniwersiteye gdn Besteye Koca Eşek:D
Bnada Çikolata kız derdi ordan klma:D
Diğer 4 Kusenm Giray Daha Doğmmştı O zmn lol! lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sünger
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 454
Yaş : 24
Nerden ? : SooGa Köyü (GaRu'MM)
Kayıt tarihi : 21/03/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Salı Haz. 12, 2007 4:09 am

bana herkes sünger dio Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
lovemeta
Misafir



MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Salı Haz. 12, 2007 4:12 am

bana matematik hocam taktı lakabı odur budur bütün okul bana satanist diyo kibirli
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mcrcrazy
Mcrfans User
avatar

Mesaj Sayısı : 295
Yaş : 25
Kayıt tarihi : 06/04/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Salı Haz. 12, 2007 4:16 am

lovemetal demiş ki:
bana matematik hocam taktı lakabı odur budur bütün okul bana satanist diyo kibirli
aynennn dersanedeki mat hocasuı bana öle dio adama "sorununuz ne " dedim bana:"taktıın giydiin saçların çantan tipin yürüyüşün davranışların bakışların hep öyle "dedi ben de o adama " siz de bi sadist hatta ATEİSTSİNİZ " dedim adam höynk oldu zuhahaha
o bana ben ona hep hakaret yaniiii Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
lovemeta
Misafir



MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Salı Haz. 12, 2007 4:18 am

mcrcrazy demiş ki:
lovemetal demiş ki:
bana matematik hocam taktı lakabı odur budur bütün okul bana satanist diyo kibirli
aynennn dersanedeki mat hocasuı bana öle dio adama "sorununuz ne " dedim bana:"taktıın giydiin saçların çantan tipin yürüyüşün davranışların bakışların hep öyle "dedi ben de o adama " siz de bi sadist hatta ATEİSTSİNİZ " dedim adam höynk oldu zuhahaha
o bana ben ona hep hakaret yaniiii Very Happy
aynen bi de bizim matemetikçi metallica,apocalyptıca falan dinleyen birisi Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
# xx_EmiLy_xx
Mcrfans User
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 1672
Yaş : 26
Nerden ? : AdaLar_EskisehiR =)
Kayıt tarihi : 15/02/07

MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   Salı Haz. 12, 2007 6:08 am

ben emily olarak tarihe falan geçicem heraLde..hakkaten *emily* aşağı,*emily*yukarı oldm...

onun dışında ezo,ezogelin gby bişilerde diolar ha bi de dudak böcüü war dudaklarım büyük die sanırsam Shocked
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: lakaBınız:X   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
lakaBınız:X
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 4 sayfasıSayfaya git : 1, 2, 3, 4  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Konu Dışı :: Serbest Bölge :: Mcrfans Geyik-
Buraya geçin: